Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Edirne Ciğeri...Yaprak Ciğer

edirne ciğeri ,ciğer

BU CİĞERİ İLK DEFA EDİRNE DE YEMİŞTİM VE BAYILMIŞTIM LEZZETİNE.CİĞERİ GEÇTİM GÜZELDİ GERÇEKTEN AMA YANINDAKİ O KIZARTMA BİBERİ İLK DEFA GÖRMÜŞTÜM.ÇITIR ÇITIR CİPSTEN BİLE GÜZEL.OTURUP TV KARŞISINDA FİLM KEYFİ YAPARKEN CİPS NİYETİNE YİYEBİLECEĞİNİZ HARİKA BİR LEZZET.BİRAZ ARAŞTIRMA SONUCUNDA BUNUN İKİSİNİ DE EVDE YAPABİLECEĞİMİ GÖRDÜM VE YAPTIM,OLDU.

MALZEMELER:yarım kilo dana ciğer(kilosu 20 lira)
                           tuz
                           un
                          kızartmak için sıvıyağ
                          kurutulmuş tatlı biber
YAPILIŞI:ciğeri kesebildiğiniz kadar ince dilimler halinde kesin.iyice yıkayın.unu ve tuzu beraber karıştırın.ciğerleri bu karışıma bulayıp yağda kızartın.yağınız çok fazla kızgın olmasın.ciğerlerden sonra kurutulmuş biberleri de yağa atın ve yaklaşık bir iki dakika kızartın.çok kızartmayın yanık tadı olun.ayranla servis edin.
                                                  AFİYET OLSUN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...