Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

21 Temmuz 2013 Pazar

Halleyli Pasta

pasta,halleyli pasta,pasta,halley,çikolatalı,çikolata soslu

BİR HALLEY FURYASIDIR GİDİYOR.BEN GERİ KALIR MIYIM ?HEMEN DENEDİM.İYİ Kİ DE DENEMİŞİM ÇOK BASİT VE ŞU SICAKLAR İÇİN İDEAL BİR TATLI.EVDEKİ HERKESTEN GEÇER NOT ALDI.AKŞAMA NE TATLI YAPSAM DİYE DÜŞÜNÜYORSANIZ KESİNLİKLE BUNU YAPIN.

MALZEMELER:1 paket halley(3 lira)
                           1 paket krem şanti
                           1 su bardağı soğuk süt
                           kuru incir,kuru kayısı,hurma,damla çikolata
                           çikolata sos
                           üzerine antep fısıtığı ve fındık kırığı

 YAPILIŞI:Sütle kremşanti çırpılır.İiçine doğranmış halley ve kuru meyveler,çikolata katılır.İyice karıştırılır.Ben turta kalıbına yaptım.Siz istediğiniz kaba yapabilirsiniz.Buzlukta dondurdum.İyice donduktan sonra toz çikolata sosumu 1,5 bardak sütle pişirdim.Ilıyınca kalıptan çıkardığım pastanın üzerine döktüm ve fıstık,fındıkla süsledim.tekrar biraz dondurup servis yaptım.
                                          AFİYET OLSUN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...