Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

23 Ocak 2014 Perşembe

Renkli Şekerli Yaş Pasta

Kızımın öğretmeni arayıp ev yapımı 18 kişilik yiyecek yapmamı söyleyince ne yapsam ne yapsam derken bu pasta çıktı ortaya.Aslında şeker hamuru ile barbie pasta yapmak niyetindeydim fakat eşim şeker hamurunu sevmediği için çocuklarında yemesini istemedi.Bende normal kremalı pasta yaptım.Her normal anne gibi bir kek ,poğaça yapmak aklımdan geçmiyor nedense.İlla değişik bir şey yapma çabasına giriyorum.İyi mi kötü mü bu düşünce tarzı bilmiyorum.Ben sonuçtan memnunum ama...Hadi tarife geçelim;

Malzemeler
2 paket kakaolu hazır pasta tabanı(3 tanesi kullanılacak)
2 paket sade krem şanti
2 paket kakaolu krem şanti
4 su bardağı süt
damla çikolata 
muz,kiraz
1 paket tart jöle
1 paket renkli şekerler(Dr oetker sprinkles kullandım)








Krem şantileri 2 paket ve 2 su bardağından biraz az olacak şekilde çırpın.Yani 2 su bardağından az sütle çırpılmış iki paket sade ,iki paket kakaolu şantimiz olacak.Keki tabağa koyup birkaç kaşık sütle ıslatın.Üzerine kakalı şantiden sürün ve damla çikolata serpin.2.keki kapatıp yine sütle ıslatın.Krem şanti sürüp üzerine doğranmış muz dilimleri koyun.Diğer keki de üzerine kapatıp her tarafını şanti ile kaplayın.Bu şekilde dolapta biraz bekletin.Ardından kenarlarını renkli şekerle kaplayın.Orta boy kapalı yıldız uç duy ile pastanızı süsleyin.Üste meyveleri koyup tarifine göre pişirdiğiniz tart jöle ile meyvelerin üzerini kaplayın.Ben yaparken acele ettim jöle çok sıcakken döktüm ve şanti erime yaptı.Siz dikkat edin.Birkaç saat dolapta dinlendirip servis edin.
                                     AFİYET OLSUN...


2 yorum:

  1. Cok guzel bir pasta olmus canim ellerine saglik farkli olmak her zamn guzeldir sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Cok sık ve pratik olmuş eminim tadıda bi okadar güzeldir en kisa sürede denicem emeginize saglik

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...